replica rolex replika rolex rolex replica replika órák replica horloges repliki zegarkow replicas de relogios ceasuri replica реплики часов replica watches

Onze EHBO vereniging Boskoop werkt volgens de richtlijnen van het Oranje Kruis.

Wij verzorgen beginnerscursussen welke leiden tot het behalen van EHBO diploma. Na het behalen van het ehbo diploma kan men lid worden van onze vereniging. Hiernaast geven wij ook herhalingsopleidingen om het ehbo diploma geldig te houden.

Regelmatig posten er leden van de vereniging bij evenementen, om in voorkomende geval eerste hulp te verlenen.
Onze vereniging bestaat uit leden die in het bezit zijn van een geldig diploma 'Eerste Hulp' en als zodanig staan ingeschreven.
Het bestuur van de vereniging wordt gekozen tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering. Bestuursleden worden voor drie jaar gekozen en kunnen hierna herkozen worden of aftreden.

Wilt u zich opgeven als donateur van de vereniging dan kunt u dat melden bij de penningmeester, zie bij tabje bestuur. U kunt uw bijdrage storten op bankrekeningnummer NL95 RABO 0309.8173.15 ten name van EHBO Boskoop

De EHBO-vereniging Boskoop is een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid. Zij staat ingeschreven bij de KvK Rijnland onder dossiernummer 40464858. Secretariaat: boskoopseehbo@gmail.com
IBANnummer NL95 RABO 0309 8173 15 ten name van EHBO Boskoop.