Het is voor verenigingen en organisaties van evenementen mogelijk om gebruik te maken van onze EHBO-diensten. Het evenement dient wel plaats te vinden binnen de Gemeente Boskoop. Een schriftelijke aanvraag voor het verlenen van de dienstverlening dient uiterlijk 2 maanden voor aanvang van het evenement bij ons binnen te zijn.

Wij zullen altijd proberen om uw aanvraag te honoreren. Omdat de EHBO-vereniging een  vrijwilligersorganisatie is, bestaat de mogelijkheid dat wij niet kunnen voldoen aan uw  vraag om EHBO assistentie.

Wij zijn (na overleg met u) verantwoordelijk voor de planning en invulling van de EHBO  diensten. Van u wordt verwacht dat u de EHBO vrijwilligers iets te eten en te drinken  aanbiedt tijdens de dienstverlening.

In de schriftelijk aanvraag willen wij onder meer weten:.

-  Het soort evenement / activiteit;
 -  De plaats, datum en tijdstip;
 -  Zijn er bijzonderheden bij het evenement zoals jeugd, ouderen, gehandicapten;
 -  De adresgegevens van de contactpersoon voor de coördinator EHBO.

U kunt via e-mail een aanvraag opsturen naar onze secretaris, of HIER het aanvraag formulier downloaden en opsturen naar het secretariaat, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U krijgt na uw schriftelijke aanvraag van ons zo spoedig mogelijk (schriftelijk) bericht of wij aan uw aanvraag kunnen voldoen, eventueel nadat wij mondeling contact met u hebben opgenomen.

Voor onze dienstverlening krijgt van tevoren te horen wat de kosten zijn, dit bedrag kunt u na het verkrijgen van onze factuur overmaken op rekeningnummer NL95 RABO 0309.8173.15 ten name van EHBO vereniging Boskoop te Boskoop. Deze bijdrage is niet voor de dienstdoende vrijwilligers, maar noodzakelijk ten behoeve van te dekken kosten materiaal, opleiding, huur, AED, communicatiemateriaal etc. etc.

Wilt u verdere informatie aanvragen, neem dan contact op met de coördinator evenementen. Wij zijn u graag van dienst!